Airsoft Bucovina

Airsoft Bucovina

Obiectiv: STRONGHOLD

Scenarii de joc
Message
Author
User avatar
cip
Posts: 365
Joined: 09 May 2015, 23:42
Location: Suceava
Contact:
Status: Offline

Obiectiv: STRONGHOLD

#1 Postby cip » 11 May 2018, 13:13

Obiectiv: STRONGHOLD
Scenariu de cucerire cladiri si aparare a acestora, cladirea devine obiectivul jocului.

OBIECTIV:
Eliberarea tuturor obiectivelor ce se afla sub control inamic.


SCENARIU DE JOC:
Castiga echipa care elibereaza obiectivele ce se afla sub control inamic, sau limitarea adversarului la un singur obiectiv timp de 20 de minute. La intrarea in fiecarei cladire-obiectiv, se va afla cate o banderola a fiecarei echipe. Odata ce cladirea a fost cucerita, se va agata la intrarea de acces a cladirii banderola echipei care a cucerit.

Participantii la joc, se impart in 2 echipe. Inainte de START-JOC, echipele se pozitioneaza la 25m distanta de prima cladire care va fi si prima cladire cucerita.
Cladirea(obiectivul) odata cucerit, trebuie aparat ceea ce inseamna ca este nevoie in interiorul cladirii de minim 1 jucator.

Cucerirea obiectivului:
- Cladire ne-cupata: Jucatorul intra in cladirea ne-ocupata, si apoi se va semnaliza cucerirea obiectivului cu steagul de culoare a echipei.
- Cladire ocupata: Jucatorul elimina adversarul din interiorul cladirii, si se asigura ca nu mai este alt inamic ascuns, apoi se va semnaliza cucerirea obiectivului cu steagul de culoare a echipei.


RESPAWN:
Cladirea-Obiectiv cucerita devine zona de respawn a jocului
Odata ce un jucator este eliminat, este obligatoriu sa strige: MORT ! ! si va fi obligat foloseasca vesta reflectorizanta pe zona vizibila cap/casca/in jurul gatului/ pe capatul replicii. Jucatorul eliminat se va indrepta catre o cladire(obiectiv) care este sub controlul echipei din care face parte. Odata ce a ajuns la respectiva cladirea va fi nevoit sa intre in interiorul ei pentru a face respawn. Odata ce a intrat in cladire, jucatorut inlatura vesta reflectorizanta ce a purtat-o, fiind activ din momentul in care nu mai poarta vesta reflectorizanta. (in interior cladire = doar P1)
** Dacă un jucator este eliminat în interiorul unei clădire, el trebuie sa facă respawn la alta clădire, din vecinatate**

LIMITE DE VITEZE
In interiorul cladirilor: P1 (doar P1 - semi only)(foc cu foc)
In exteriorul cladirilor: Toate limitele de viteze (P1, P2, DMR, Sniper)
Se permite folosirea de scut tactic (pentru aparare cladire cat si pentru cucerire cladire)

P1 = Semi/Auto - 110m/s <= VERDE
P2 = Semi only - 110m/s < ALBASTRU <= 125m/s
DMR = Semi only - 125m/s < GALBEN <= 140m/s
Sniper = Semi only - 140m/s < ROSU <= 175m/s

Return to “Scenarii”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron